Twuan Gone (fra faengslet)

Hvordan er det at sige hen? \ "Alle elsker en skandale \" eller nogle lort som det? Aldrig har dette været mere tydeligt end i den overvældende manglende dækning, der afsættes til det faktum, at Antwuan Dixon er nu ude af fængslet.



Jeg formoder, jeg er lige så skyldig som alle andre er i denne sag, men det er så sjovt, at sådan en big deal kan gøres om Dixon at gå i fængsel, men det er næppe en blip på radaren, når han kommer ud tidligt. Hvis du har brug bevis for det bare at se til Slap Boards, hvor tråden om Antwuan at være ude af fængslet er kun 2 sider lang og stagnerende efter 7 dage, i mellemtiden efter 7 dage Antwuan at gå i fængsel tråd var 8 sider.

Også i den nye Transworld, adresse Erik Ellington spørgsmålet om alles beskylde Deathwish gøre det muligt for Antwuan livsstil og derefter sælge den til børn. Blandt andet sagde i interviewet:

\ "En masse mennesker gjort opmærksom på, at vi var kapitalisere på Antwuan - at gøre ud af at han var en kriminel, en beruset, og komme i slagsmål ... ... Hvad folk ikke ved er, at mig, Jim, og Andrew lør ned med ham og fortalte ham "Du er en rad dude og en ven, men hvis du ikke får ting sammen, er det ikke kommer til at arbejde for dig. '\"

\ "Jeg fortalte ham, at vi var ved at tage væk hans bord, indtil han kunne bevise, at han var en professionel skateboarer og en normal person ... ... Han er ikke uden Deathwish - han vil altid være på holdet - men selvom det er ikke meget penge, kan vi ikke give næring til ilden ... ... Han har brug for at komme ud, start skøjteløb, og gør en samtale. \ "

Jeg ved ikke rigtig enig med ham i, at de ikke var udnytter sin slemme dreng image, men godt for dem til at sidde ham ned og give ham et ultimatum. Stort set alt, hvad jeg lavede et stort nummer ud at hævde, at de skulle gøre, de gjorde. Så lad mig lige benytte lejligheden til at sige god for dem for at tage et ansvar. Selv om jeg er ikke 100% sikker på at når de begynder at tilbyde hans bord igen, vil de ikke blive udnytter hans vilde barn omdømme igen. Efter alt dette er et selskab, der har en reformeret alkoholiker og stofmisbruger på holdet, og stadig bruger gamle optagelser af ham kanalisere øl i hans sektioner at gøre ham ligne en badass. Men alligevel, godt for dem. Krew på den anden side ...


For at være fair, kunne jeg ikke finde noget info om denne skjorte, så jeg ved ikke, om nogen af ​​pengene går til Antwuan advokatomkostninger eller noget lignende, men hvis ikke det shirt er halt som fuck.

Under alle omstændigheder, absolut jeg ikke har for meget tillid til, at Homeboy er gonna rette op og flyve ret, men godt for ham for at være ude, og efter hvad jeg kan se, han synes at være skøjteløb regelmæssigt igen, så forhåbentlig han lærte en lektion, og vil realisere sit potentiale til at gøre noget godt ud af sit liv i stedet for at spilde.



Du ved, så grim som det lyder, en lille teensy teeny del af mig ønsker han gik i fængsel for voldtægt, så jeg kunne lave en \ "Ja, selvfølgelig er der en voldtægtsmand i Lincoln Park \" joke i forhold til klip.

Oh well, kan ikke vinde dem alle, ikke sandt? Du vil snart

Ingen kommentarer: